Kujunda endast asjatundja ning liitu SEB Kliendikeskuse tiimiga, kus Sind ümbritseb sõbralik ja kokkuhoidev meeskond.
Sinu vastutada on
– klientide nõustamine igapäevastes pangatoimingutes;
– kliendi küsimuste lahendamine telefoni teel, kirjalikult või videokohtumiste teel;
– kolleegide abistamine;
– koostöö teiste üksustega.
Omadused, mida hindame
– julgus ja tahe nõustada klienti telefoni teel ning leida neile parimaid lahendusi;
– soov õppida ja areneda;
– korrektne eesti ja vene keele oskus nii kõnes kui kirjas;
– kasuks tuleb kohusetundlikkus, täpsus, tasakaalukus ja rõõmsameelsus.
Meie töötajana saad
– tegutseda tänapäevases ja paindlikus keskkonnas;
– olla osa loomingulisest tiimist;
– teha pikaajalist karjääri, kus iga samm on tähenduslik;
– liikuda edasi valdkonnas, mis Sind tõeliselt huvitab.
Huvi korral ootame Sinu motivatsioonikirja koos CV-ga e-posti aadressil personal@seb.ee märksõnaga „Kliendikeskuse nõustaja“ hiljemalt 23.veebruariks.