Nõustaja kliendikeskuse erakliendi teeninduse gruppi

  • Graafiku alusel
  • Tallinn
  • 15/02/2021
  • Kandideerimine on lõppenud

Kujunda endast asjatundja ning liitu SEB Kliendikeskuse tiimiga, kus Sind  ümbritseb sõbralik ja kokkuhoidev meeskond.

Sinu vastutada on

– klientide nõustamine igapäevastes pangatoimingutes;
– kliendi küsimuste lahendamine telefoni teel, kirjalikult või videokohtumiste teel;
– kolleegide abistamine;
– koostöö teiste üksustega.

Omadused, mida hindame
– julgus ja tahe nõustada klienti telefoni teel  ning leida neile parimaid lahendusi;
– soov õppida ja areneda;
– korrektne eesti ja vene keele oskus nii kõnes kui kirjas;
– kasuks tuleb kohusetundlikkus,  täpsus, tasakaalukus ja rõõmsameelsus.

Meie töötajana saad
– tegutseda tänapäevases ja paindlikus keskkonnas;
– olla osa loomingulisest tiimist;
– teha pikaajalist karjääri, kus iga samm on tähenduslik;
– liikuda edasi valdkonnas, mis Sind tõeliselt huvitab.

Huvi korral ootame Sinu motivatsioonikirja koos CV-ga e-posti aadressil personal@seb.ee märksõnaga „Kliendikeskuse nõustaja“ hiljemalt 23.veebruariks.

Asukoht